Witaj! Zaloguj się lub Zarejestruj się jeśli nie masz konta.
Przypomnienie hasła Regulamin   FAQ   Sklep zoologiczny   Koszulki terrarystów  
trwają prace nad nową wersją....
Forum : Legwan zielony : walka z roztoczami metodą biologiczną
Spis działów  Spis tematów  Nowy temat  Szukaj  Widok drzewka  Poprzedni temat  Następny temat  
AutorWiadomość

Edith22

[z nami 196 dni]

Polska
Śląskie
Żywiec
walka z roztoczami metodą biologiczną
Wysłano 11:39 14.11.2011
Zgłoś nadużycie   Odpowiedz   Cytuj  

Witam, mam pytanie do doświadczonych hodowców legwanów zielonych. Czy komuś udało się wygrać walkę z roztoczami metodą naturalną poprzez wpuszczenie do terrarium innych roztoczy czyli Hypoaspis. Są nawet oferty sprzedaży tego rodzaju roztoczy (w mchu i glebie) przez firmy ogrodnicze. Bardzo proszę o jakieś informacje. Pozdrawiam i dziękuję!

Yui_Kurogane

[z nami 1009 dni]

Polska
Wielkopolskie
Luboń
Re: walka z roztoczami metodą biologiczną
Wysłano 13:59 14.11.2011

Studiuję biologię i ostatnio we wtorek miałam ćwiczenia z roztoczy. Mój profesor prowadzący ćwiczenia (prof. Kazimierski) akarolog z reszta uważa że to bardzo dobra metoda, powiedział, że jest często stosowana w przemyśle z wynikiem pozytywnym. Wiadomo żadna metoda nigdy nie daje 100% gwarancji ale warto spróbować.

Edith22

[z nami 196 dni]

Polska
Śląskie
Żywiec
Wysłano 14:21 14.11.2011

Bardzo dziękuję za wypowiedź, spróbuję jej na pewno i dam znać na forum jak poszło, pozdrawiam, P.S. ma Pani piękne zwierzątka i dużą wiedzę jak na tak młody wiek.

SpOOx

[z nami 2235 dni]

Polska
Lubelskie
Radzyń Podlaski (Radzyń Podlaski/Lublin)
Wysłano 17:09 14.11.2011

W prawdzie nie na temat, ale może się przyda.