Witaj! Zaloguj się lub Zarejestruj się jeśli nie masz konta.
Przypomnienie hasła Regulamin   FAQ   Sklep zoologiczny   Koszulki terrarystów  
trwają prace nad nową wersją....
Forum : Legwan zielony : POMOCY ... Chyba kupiłam chory okaz legwana zielonego!!!
Spis działów  Spis tematów  Nowy temat  Szukaj  Widok drzewka  Poprzedni temat  Następny temat  
AutorWiadomość

Liwka

[z nami 184 dni]

Polska
Zachodniopomorskie
Koszalin
POMOCY ... Chyba kupiłam chory okaz legwana zielonego!!!
Wysłano 17:55 19.11.2011
Zgłoś nadużycie   Odpowiedz   Cytuj  

Bez ogródek jestem początkująca, ale zdecydowanie sporo czytam. Kupiłam legwana w sklepie zoologicznym, karmili go sałatą i mączniakami, to był jedyny element jego diety, nie wiem czy nic mu z tego tytułu nie bedzie, ale straszliwie mnie to martwi? Do tego wydaje mi sie, że ma roztocza jak na razie urządzałam jej PRZYMUSOWE kapiele i smarowałam oliwką - providone jeszcze nie zakupiłam (szczerze nie bardzo wiem gdzie?). Legwan jest ze mna od niespełna tygodnia, najchętniej poszłabym z nim od razu do weterynarza ale specjalistów w Koszalinie niestety nie ma.Wracajac do legwana jest bardzo spokojny, jeść je, ale niechętnie i zadawala się wyłącznie bazylią, choć starłam mu cukinię, marchewkę, dałam liście szałwi, miety oraz kiełki rzodkiewki i szczypiorek, ponoć jest to normalne jak gad się aklimatyzuje wiec jestem skłonna to zrozumieć. Żeby nie było temperatura w terrarium jest odpowiednia stosuję żarówki Repti Glo 5.0, sun glo 60W i żarówkę do grzania kur żeby zrobić mu wyspę ciepła(co do tej jednej mam obawy ale temperaturę utzrymuje odpowiednią więc jak cos poradźcie coś innego a nie krzyczcie). Na noc używam żarówki night glo 50 W.